Dagen!

Idag har jag vart i skolan inte hänt något speciellt, bara vart en helt vanlig skoldag! 
Sen så hetsade Niklas mig att komma in till stan och träffa han och Micke, så jag kom in och träffade dom! Sen så gick vi till G-Star för att Micke skulle kolla med prao plats, och det gick rätt så bra tror jag, butikschefen frågade Micke om hans nummer osv (haff) så det gick väll rätt så bra tror jag! 
Efter det mötte vi några lite snabbt, sen skulle vi till TC för att träffa Philip och så mötte vi han, vi åkte för att träffa Emelie/Michaela, för Niklas skull :') hehe 
Sen så åkte vi typ mot Farsta Strand, mötte henne på vägen, sen gick alla av förutom jag och Philip som inte orkade så vi satt kvar och bara snackade lite! 
Sen åkte vi tillbaka till TC och träffade Micke, Niklas och Emelie där igen, sen så snackade vi lite typ osv... 
Men nu är jag iallafall hemma, snackar lite Skype med Evelina! hehe, standard! :D 

Gulligt, visst! :') Niklas och Emelie! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0