Dålig uppdatering!

Har inte bloggat på ett tag nu känner jag, har bara inte orkat!

Men just nu sitter jag och skypar med webb Micke och Emelie, vi har det lite skojsigt! :D 

Helgen var rätt så lugn, träffade bara lite folk, inte gjort så speciellt mycket, bara skojigt runt lite sådär, vart ett litet bråk, som kändes lite onödigt tycker jag, men aa sånt händer. Men nu är vi vänner hoppas jag! 
Men imorgon så ska vi alla Värmdö skolor dansa, är riktigt otaggad på det, kan inte stegen för alla danser osv... får se hur det kommer gå då.. 

Men ska försöka vara lite bättre på att blogga, haha! :) 

Ny profilbild @Facebook också! hihi!


Kommentarer
Postat av: JOHANNA

Fin blogg! Hur är det med dig?:)

2012-01-30 @ 21:45:16
URL: http://torrissenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0