Dagens snyggingar!

Här är dagens snyggingar igen, fanns väldigt många snygga men här är dom snyggaste! 
Klicka på bilden för Facebook!

Tjej - Lovisa Waesterberg 97a 
En jättefin tjej som jag tyvärr inte känner, men ser jättebra ut! Verkar vara jättesnäll! Men känner somsagt inte, men skulle gärna vilja!
Men killar det är bara att försöka haffa henne!
Kille - Linus Tårtan Fors 96a
Här är Linus, en grymt schyst kille, känner inte så bra men en riktigt cool grabb och söööt! 
Tjejer haffa på, riktigt snygg kille!


Tjej - Sara Plogfeldt 96a 

Här är Sara, en riktigt snäll tjej som har en jättebra humor, rolig, grymt söt och snygg, som jag själv skulle vilja lära känna bättre! 
Killar haffa den här fina tjejen!

Kille - Micke Strömberg 97a
Sista vart Micke Strömberg, gryyyymt snäll kille som jag har lärt känna rätt så bra under kort tid, snygg och rolig kille, hade många fördomar om honom innan jag kände honom, så lyssna inte på vad folk säger om honom (om det är negativt) för han är en grymt schyst kille! 

Tjejer om ni vill ha en fin kille, då kan ni bara börja haffa!

Kommentarer
Postat av: ♔ ズ-ミ ボンミンジ[Jummi Von Minji] Official Blog ♔

wow du är en 96:a och är längre än mig (94;a) :O

2012-01-19 @ 19:17:14
URL: http://jummivonminji.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0