Facebook status!

Klicka på bilderna för deras Facebook!

Evelina Lingmarker 97a bor Tullinge - Evelina är en tjej som betyder mycket, känt henne ett tag nu, hon är en jättefin tjej, grymt snäll finns alltid när man behöver henne och sen så ser hon väldigt bra ut! <3

Linnea Norman Bergsmark 97a bor Nacka - Linnea är en tjej jag nästan precis lärt känna lite bättre, hon är en jättefin tjej, som man svårt kan ogilla om man säger så! Hon är jättesnäll och har jättefina ögon!
Isabelle Tunäng - En gullig tjej som jag inte träffat på ett tag som tyvärr, Isabelle är iallafall en fin tjej som ser bra ut och är en riktigt snel hest! Sen så ser hon bra ut!
Micke Strömberg 97a bor Ekerö - Micke är en supercool kille som är grymt schyst, rolig och sen så är han snygg! Som jag har lärt känna rätt så bra under kort tid! hehe :D
Maja Eskelinen 98a Trångsund/Bromma - Maja är min lilla bästis och jag är hennes bögbästis, men Maja är iallafall en superfin tjej, som jag tycker mycket om (som kompis), finns alltid när man behöver henne! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0