Hemma!

Sådär nu har jag nyss kommit heeem, är skit trött, tror jag måste sova snart faktiskt, höll på att somna på toan när jag kom hem, heheh :$ Men gör ett litet kort inlägg för att hålla igång lite! :D Hehehe 

Men min dag började med att jag åkte till skolan, var där, jobbade, var jätte trött då också, och sen åkte jag in till staden för att träffa Micke och Alex, sen vart vi typ miiiiiljoner personer, sen så skadade vi av oss några och vi åkte iväg någonstans för att lämna av Niklas, sen så lämnade vi kvar några på tuben och så gick jag, Micke, Calle och Alex, och käkade, sen så började alla shuffla förutom jag för jag kan inte.. sen så möta vi upp Maja och hennes kompisar (kommer inte på namnet) träffade dom en stund, snackade osv... Sen så skulle dom hem så då åkte vi och träffade, Mimmi, Emil, Hugo och Anton, och då käkade Anton osv... 
Och sen så åkte jag hem, det var min lilla dag.. heh :D 
Nu ska jag nog leta upp någon på skypppe och sen lägga mig! :) 

Kommentarer
Postat av: martina

riktigt nice blogg! :)

2012-01-20 @ 23:27:35
URL: http://martinaolsson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0