Igår dagen och idag

Sorry för dålig uppdatering, har varit sjukt trött! 

Men igår så var jag i skolan och så på morgonen så kollade vi på någon bio med många nior osv.. Sen åkte jag till Nacka för att Philip skulle hämta sitt pass, men polisen hade precis stängt, så då gick vi till donken en snabbis, sen så drog jag in till stan och träffade Maja ett tag vi gjorde inte så mycket, vi väntade på att min pappa skulle komma så skulle jag och min pappa kolla på en Stand-up sak med Robert Gustavsson som mamma hade fixat, den var faktiskt rätt så kul, men det var riktigt segt att sitta ner hela tiden, sen så var det en jävel som skulle busvisla i mitt öra hela jävla tiden ... sen så åkte jag hem, och gick o la mig på direkten! 
Och idag så vaknade jag med halsont, så mamma sa att jag skulle vara hemma, för att jag hostade och var jätte svullen i halsen, så jag la mig igen, sen vaknade jag vid 2, och sen så loggade jag in på Skype så var Niklas inne så jag ringde han och så nu sitter vi och snackar med varandra på Skype! 
Måste nog ta något att äta tror jag, sjukt hungrig!

Bild på mig och Maja! Älskar dig min fina bästavän! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0