Facebook status!

Nu börjar vi!

Vanja Isaksson - En jättefin tjej, riktigt saknad! Ser bra ut och sjukt fin personlighet!

Elliot Alinder - En skön liten grabb med bra stil!

Evelina Linnéa Lingmarker - En väldigt fin vän, du är en tjej som man verkligen kan lita på, ställer alltid upp och finns alltid och så ser du bra ut! :)

Philip Simon - En kille som jag precis lärt känna som har grymt bra humor, sjukt snäll, sen så är han jete soet! <3

Niklas Löwbeer - En liten grabb som jag träffat några gånger, riktigt schyst!

Jessica Lillen Stern - Skit snäll tjej, inte träffat någongång, men väldigt snäll och söt!

Madelen Fahlén - En tjej som jag inte känner men verkar snäll! :)

Leo Messi Bengtsson - Skön grabb som är bra på fotboll!

Zarita Esteka - En tjej som jag inte känner men verkar snäll och rolig! :)

Charlie Von Lau - En grabb som jag bara snackat Skype med, riktigt random!

Emma Lauritzson - Söt tjej som är snäll!

Lovisa Boberg - Känner inte

Emma Sparrman - En sjukt go tjej och ser bra ut!

Amanda Scheutz - Snäll tjej som är söt!

Emelie Andersson Borg - Kaxig tjej som kan vara riktigt dryg men ändå snäll ibland!

Fabienne Jonsson Endl - Rolig, snäll och söt tjej!

Nina Kristell - Riktigt rolig brud, bra humor!

Alex Ritzler - Schyst grabb!

Emelie Sjöblom - En tjej som är jätte snäll, rolig, snygg och en som alltid är social!

Elin Karlsson - Känner inte dig, men verkar snäll och söt!

Sebbe Söderberg - Kille i min skola, känner inte men säkert schyst!

Cecilia Lindén - Känner inte men söt!

'Bella Sundqvist - En tjej som ser bra ut och verkar jätte snäll!

Tilde Runnquist - Snygg tjej!

David Berntsson - Skön liten p12a från gbg

Moa Birgitta Trysberg - Känner dig inte men verkar snäll!

Caroline Johnson - Känner inte!

Emma Olsson - Tjej som ser bra ut, snäll och blond! :D

Ebba Gundersen - Söt tjej från gbg!

Sarah Henriksson - Känner inte!

Alva Hellman - Söt tjej som jag var jete snel mot och skickade en Ulrik Munther(stavning) autograf till!

Sara Bäckström - Söt tjej som jag inte känner!

Daniel Da Luz Reis - Skön grabb med bra humor och bra stil!

Emma Larsson - Snäll tjej!
Filip Andersson - Känner dig inte!
Rebecca Mankeus - Känner inte!
Connie Lacorazza - Snygg o gullig tjej, känner tyvärr inte!
Ahin Messan Mezuri - Söt tjej med fina ögon, men känner inte!
Philip Franklin - Snackade mycket med dig förut, känner dig inte så mkt!
Emelie Robles - Snygg tjej som inte känner så bra
David Öhman - Schyst grabb
Elin Engström - Snygg tjej!
Sara Sjöström - Känner dig inte men söt! :)
Amanda Moa Nordquist - Fin tjej!
Sebastian Josefsson - Känner dig inte
Elinore Ekström - Grymt snäll tjej, söt och saknad!
Sara Hultman - Snäll tjej känner inte så bra, men söt!
Gabriella Wohlin - Tjej i min skola som jag inte känner
Emma Lillijana Jylebäck - Känner inte men verkar vara snäll
Mathilda Mårtensson - Snäll tjej!
Emelie Bäckman - Känner inte!
Ida Widén - Riktigt gullig tjej, som jag måste träffa snart!
Therese Ström - Skön tjej med ett grymt efternamn!
Josefin Eklund Wallin - Snäll tjej, söt, snackade mkt förut!
Linnea Lind - Snygg o söt tjej!
Johan Ödbro - Fiskpojken, säger jag bara!
Nicklas Eriksson - Känner dig inte, snackat skype någon gång tror jag! ;)
Erik Ribbnäs - Grymt rolig grabb, snäll och söt!
Jenny Valentina Collin - Snäll tjej och rolig tjej!
Nelly Gunnarson - Söt tjej!
Angelica Björck Wahlberg - Söt och snäll tjej i min skola!
Molly Gustafsson - Snäll och snygg!
Philip Johan Strömlind - Barndomsvän!
Linus Forsberg - Pappa, du är fin och älskad :')
Alice Rosenberg - Snäll tjej!
Andreas Danielsson - Kille med stil!
Erika Reyes - Riktigt rolig tjej som är snäll och snygg!
Morgan Delberger - Riktigt skön grabb!
Marco Mekonom - Skön kille som kom på typ "schalama" haha ;)
Daniel Butcher Burcher - Känner inte, men verkar rolig!
Emelie Saengthong - Snygg tjej och snäll tjej! :)
Mariam Nicole Storozjik - Riktigt snäll tjej som jag inte känner så bra men ser bra ut!
Clara Franzén - Snäll o söt tjej som gick i min klass för ett tag sen!
Ida Tormund - Snäll, känner inte så bra!
Lovisa Freidenvall - Söt tjej!
Jesper Bergman - Söt liten grabb som är rolig och schyst!
Simon Bärlin - Grabb med stil som jag bara träffat några gånger!
Rebecca Stark - Söt tjej!
Victor Holmström - Rik grabb som är lite konstig på ett roligt sätt!
David Nygren - Skön liten grabb, som har bra stil och schyst!
Fia Eriksson - Söt tjej, känner dig inte så bra!
Malin Ornell - Väldigt fin tjej!
Victoria Engström - Grymt snäll tjej som ser bra ut!
Clara Sandström - Söt tjej som är snäll!
Johanna Eriksson - Känner inte, men säkert snäll
Fannie Lindahl - tjej i min skola som jag inte känner!
Micke Hansson - Skön grabb!
Jennifer Blondin Friman - snäll tjej som är rolig, cool och blond!
Emelie Sjöholm - Känner dig inte!
Love Reimers - Soet grabb verkar riktigt schyst!
Elsa Roos - Fin tjej som är jätte snäll!
Rebecca Löwstedt - Snäll tjej!
Michaela Lundström - Snäll och rolig!
Nathalie Lodén - Känner inte!
Ebba Odenman - Känner inte!
Emelie Filippa Johansson - Känner inte, men söt!
Karolina Hjärta Dagge - Snäll tjej, känner inte så bra!
'Josefine Nygren - Lilla forever alone kompis!
Sebastian Molin - Känner inte!
Elias Lundberg - Liten CoD gamer, som kan vara schyst men ändå skit jobbig ibland!
Veronica Olsson(Burman) - saknad tjej som är grymt snäll och söt! Bra bloggare också! http://www.veronicaburman.blogg.se/
Ellen Kleberg Roos - Jätte snäll tjej som ser bra ut! 

Simon Hjelm - Känner inte men coolt namn! 

Amelia Eklund - Snäll o söt tjej! 

Vendela Harling - Söt tjej! 

Vanessa Alexandra Tjälldén - Snäll tjej som kan vara riktigt jobbig men annars så ser du bra ut! 

Emma Forsander - Snäll! 

Elmer Jonstoij Berg - Grymt skön kille, bra humor, stilig, snäll och söt! 

Sebastian Franzon - Skön kille! 

Lollo Rebecca Bornefelt - Snäll o söt! 

Lovisa Åmark - Känner inte! 

Josefin Bästaa Boman - Känner inte! 

Felicia Segerman - Snygg! 

Maria Amble - Elskling! 

Mathilda Westberg - Snygg och snäll! 

Berivan Salih - Snygg och rolig! 

Karol Krzywonos - Stooor och skön kille! 

Sara Ekblom - Känner inte! 

Julia Lindström - Jätte snäll tjej, rolig och ser bra ut! 

Julia Ahlberg - Känner inte så bra, men du är lite kaxig och dryg 

Joakim Bergman - saknad grabb! :( 

Felicia Luthman - Känner inte så bra! 

Alice Englund - Söt o snäll! 

Alice Ström - Min lillasyster 

Jessica Päron Persson - Rolig tjej som jag vann med i Avicii flashmobben, och söt! :) 

Måns Frostling - Känner inte, men verkar schyst! 

Maja Desireé Forsberg - Snäll, känner inte! 

Petra Dahlgren - Känner inte så bra, men verkar jätte snäll och du är söt! 

Hanna Panna Buus - Känner dig inte, men går i min skola 

Linnea Norrman Bergsmark - Sjukt fin tjej, precis lärt känna men ser bra ut och fin personlighet! 

Amanda Wedholm - Jätte snygg tjej! 

Astrid Othelius - Snäll och jätte rolig tjej! 

Maja Eskelinen - En fin vän, som man kan lita på, nästan precis lärt känna dig men du är en väldigt fin tjej, fin personlighet och jätte söt! :) 

Emil Suneson - Känner dig inte! 

Louise Östling - Verkar vara en väldigt snäll tjej som är söt! 

Alice Nellie Jenssen - En tjej som är rolig och snäll! 

Agnes Bergling - Söt tjej som jag inte känner 

Diana Jansson - Känner inte! 

Katta Koalan Torines - Känner inte! 

Gerry Janpier - Super skön bror! 

Sara Plogfeldt - Super snäll tjej, bra humor, snygg! 

Anna Annush Arnström - Känner inte, men bra kropp, hehe! 

Sam Voltarie - Känner inte! 

Atosa Didari - Känner inte! 

Joakim Jägermon - Cod gamer! 

Denise Edström Andersson - Jättesnygg tjej! 

Linnea Oxhammar - Snygg! 

Alexander John Liljegren - Ett litet rikemansbarn som är grymt schyst och söt! 

Jenny Wiklund - Super söt tjej, bli model! 

Oscar Bristow - Stor kille som är schyst och jävligt snabb! 

Olivia Björklund - Känner inte, men ser bra ut! 

Josephine Jubb - Träffat några gånger, men är söt! 

Simon Lafis - Skön grabb! 

Karin Odenman - Känner inte! 

Lukas Berra Jaredal - Känner inte! 

Max Aspengren - Lanaren. 

Bianca Lindgren - Känner inte, men verkar jätte snäll! 

Gabriel V. Parra - Skit skön kille, snäll! 

Isabelle Tunäng - Världens snällaste och gulligaste person, hur snäll som helst och super söt! Borde ta o ses snart! 

Anna Thunström - Känner inte! 

Micke Strömberg - Superskön kille, snäll, typ kändis känner alla, och är jete soet! 

Linus Tårtan Fors - En tjejmagnet säger jag bara! 

Mickis Hoffstad Wahlberg - Jättesnäll tjej, rätt så dum ibland! 

Noah Delberger - Skön liten grabb! 

Ina Hagström - Liten tjej som jag har tappat lite kontakt med, men du är ändå sneeel och söt! 

Elin N. Ejderskog - Jättesnäll tjej som ser bra ut! 

Jessica Mini Johansson - Känner inte! 

Meja Brandelius - Känner inte så bra men verkar vara jättesnäll och söt! 

Julia Åhlund - Känner inte! 

Emelie Hermansson - Snygg tjej! 

Daniella Nyström - Känner dig inte men du ser bra ut! 

Christian Gustafsson - Skön grabb som brukar hålla sällskap hem ibland, en kortis! 

Walle Öhnström - Skön kille! 

Hanna Schröder - Jättesnäll tjej som är saknad och fin vän! 

Mimmi Eriksson - Känner inte men snygg! 

Jag Vet Kungen - Känner inte, men går i min skola! 

Tilda Furubom - Snäll tjej som jag tappat kontakt med! 

Sebastian Karlsson - Skön kille som är skit cool! :D 

Calle Retsmar - Riktigt rolig grabb som är soet! 

Elin Leah Eriksson - Snygg tjej! 

Nora Hedin - Rikigt rolig tjej, skön och så ser du bra ut! :)

Sådär skrivit ALLA 183 nu!


Vanja Isaksson - En jättefin tjej, riktigt saknad! Ser bra ut och sjukt fin personlighet!
Elliot Alinder - En skön liten grabb med bra stil!
Evelina Linnéa Lingmarker - En väldigt fin vän, du är en tjej som man verkligen kan lita på, ställer alltid upp och finns alltid och så ser du bra ut! :)
Philip Simon - En kille som jag precis lärt känna som har grymt bra humor, sjukt snäll, sen så är han jete soet! <3
Niklas Löwbeer - En liten grabb som jag träffat några gånger, riktigt schyst!
Jessica Lillen Stern - Skit snäll tjej, inte träffat någongång, men väldigt snäll och söt!
Madelen Fahlén - En tjej som jag inte känner men verkar snäll! :)
Leo Messi Bengtsson - Skön grabb som är bra på fotboll!
Zarita Esteka - En tjej som jag inte känner men verkar snäll och rolig! :)
Charlie Von Lau - En grabb som jag bara snackat Skype med, riktigt random!
Emma Lauritzson - Söt tjej som är snäll!
Lovisa Boberg - Känner inte
Emma Sparrman - En sjukt go tjej och ser bra ut!
Amanda Scheutz - Snäll tjej som är söt!
Emelie Andersson Borg - Kaxig tjej som kan vara riktigt dryg men ändå snäll ibland!
Fabienne Jonsson Endl - Rolig, snäll och söt tjej!
Nina Kristell - Riktigt rolig brud, bra humor!
Alex Ritzler - Schyst grabb!
Emelie Sjöblom - En tjej som är jätte snäll, rolig, snygg och en som alltid är social!
Elin Karlsson - Känner inte dig, men verkar snäll och söt!
Sebbe Söderberg - Kille i min skola, känner inte men säkert schyst!
Cecilia Lindén - Känner inte men söt!
'Bella Sundqvist - En tjej som ser bra ut och verkar jätte snäll!
Tilde Runnquist - Snygg tjej!
David Berntsson - Skön liten p12a från gbg
Moa Birgitta Trysberg - Känner dig inte men verkar snäll!
Caroline Johnson - Känner inte!
Emma Olsson - Tjej som ser bra ut, snäll och blond! :D
Ebba Gundersen - Söt tjej från gbg!
Sarah Henriksson - Känner inte!
Alva Hellman - Söt tjej som jag var jete snel mot och skickade en Ulrik Munther(stavning) autograf till!
Sara Bäckström - Söt tjej som jag inte känner!
Daniel Da Luz Reis - Skön grabb med bra humor och bra stil!
Emma Larsson - Snäll tjej!
Filip Andersson - Känner dig inte!
Rebecca Mankeus - Känner inte!
Connie Lacorazza - Snygg o gullig tjej, känner tyvärr inte!
Ahin Messan Mezuri - Söt tjej med fina ögon, men känner inte!
Philip Franklin - Snackade mycket med dig förut, känner dig inte så mkt!
Emelie Robles - Snygg tjej som inte känner så bra
David Öhman - Schyst grabb
Elin Engström - Snygg tjej!
Sara Sjöström - Känner dig inte men söt! :)
Amanda Moa Nordquist - Fin tjej!
Sebastian Josefsson - Känner dig inte
Elinore Ekström - Grymt snäll tjej, söt och saknad!
Sara Hultman - Snäll tjej känner inte så bra, men söt!
Gabriella Wohlin - Tjej i min skola som jag inte känner
Emma Lillijana Jylebäck - Känner inte men verkar vara snäll
Mathilda Mårtensson - Snäll tjej!
Emelie Bäckman - Känner inte!
Ida Widén - Riktigt gullig tjej, som jag måste träffa snart!
Therese Ström - Skön tjej med ett grymt efternamn!
Josefin Eklund Wallin - Snäll tjej, söt, snackade mkt förut!
Linnea Lind - Snygg o söt tjej!
Johan Ödbro - Fiskpojken, säger jag bara!
Nicklas Eriksson - Känner dig inte, snackat skype någon gång tror jag! ;)
Erik Ribbnäs - Grymt rolig grabb, snäll och söt!
Jenny Valentina Collin - Snäll tjej och rolig tjej!
Nelly Gunnarson - Söt tjej!
Angelica Björck Wahlberg - Söt och snäll tjej i min skola!
Molly Gustafsson - Snäll och snygg!
Philip Johan Strömlind - Barndomsvän!
Linus Forsberg - Pappa, du är fin och älskad :')
Alice Rosenberg - Snäll tjej!
Andreas Danielsson - Kille med stil!
Erika Reyes - Riktigt rolig tjej som är snäll och snygg!
Morgan Delberger - Riktigt skön grabb!
Marco Mekonom - Skön kille som kom på typ "schalama" haha ;)
Daniel Butcher Burcher - Känner inte, men verkar rolig!
Emelie Saengthong - Snygg tjej och snäll tjej! :)
Mariam Nicole Storozjik - Riktigt snäll tjej som jag inte känner så bra men ser bra ut!
Clara Franzén - Snäll o söt tjej som gick i min klass för ett tag sen!
Ida Tormund - Snäll, känner inte så bra!
Lovisa Freidenvall - Söt tjej!
Jesper Bergman - Söt liten grabb som är rolig och schyst!
Simon Bärlin - Grabb med stil som jag bara träffat några gånger!
Rebecca Stark - Söt tjej!
Victor Holmström - Rik grabb som är lite konstig på ett roligt sätt!
David Nygren - Skön liten grabb, som har bra stil och schyst!
Fia Eriksson - Söt tjej, känner dig inte så bra!
Malin Ornell - Väldigt fin tjej!
Victoria Engström - Grymt snäll tjej som ser bra ut!
Clara Sandström - Söt tjej som är snäll!
Johanna Eriksson - Känner inte, men säkert snäll
Fannie Lindahl - tjej i min skola som jag inte känner!
Micke Hansson - Skön grabb!
Jennifer Blondin Friman - snäll tjej som är rolig, cool och blond!
Emelie Sjöholm - Känner dig inte!
Love Reimers - Soet grabb verkar riktigt schyst!
Elsa Roos - Fin tjej som är jätte snäll!
Rebecca Löwstedt - Snäll tjej!
Michaela Lundström - Snäll och rolig!
Nathalie Lodén - Känner inte!
Ebba Odenman - Känner inte!
Emelie Filippa Johansson - Känner inte, men söt!
Karolina Hjärta Dagge - Snäll tjej, känner inte så bra!
'Josefine Nygren - Lilla forever alone kompis!
Sebastian Molin - Känner inte!
Elias Lundberg - Liten CoD gamer, som kan vara schyst men ändå skit jobbig ibland!
Veronica Olsson(Burman) - saknad tjej som är grymt snäll och söt! Bra bloggare också! http://www.veronicaburman.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: P /

Länkbyte ? :)

2012-01-16 @ 20:20:06
URL: http://paulinadrotttning.blogg.se/
Postat av: linnea lind

tackar :D <3

2012-01-16 @ 20:24:04
Postat av: Nelly<3

aw tack! du är också jättesöt :)

2012-01-16 @ 20:34:53
URL: http://nellyland.blogg.se/
Postat av: Molly

Länkbyte? ;)<3

2012-01-16 @ 21:38:56
URL: http://mollyfotardig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0